dinsdag 28 februari 2012

Sketchcrawl wat is dat ?

Sketchcrawl ....wat is dat ?
De eerste keer dat ik van Sketch en Crawl hoorde was op Twitter ...daar was sketchcrawlGouda actief en het leek me erg interessant .In januari 2012 was in de Jeruzalemkapel in Gouda een Sketchcrawl en ik besloot er gewoon eens naartoe te gaan om het te zien en mee te doen!
Het idee dat overal op de wereld mensen op hetzelfde moment aan het tekenen zijn is toch prachtiG!




Ik vond het erg leuk om te tekenen met mensen die tekenen leuk vinden als hobby of als beroep .
Op deze dag ontmoette ik ook Diana ,zij was net als mij nieuwsgierig hoe Sketchcrawl in elkaar steekt en zou het ook leuk vinden om dit naar haar woonplaats Rotterdam te halen.

Op de volgende link kan je meer lezen over het hoe en wat van Sketchcrawl .
http://sketchcrawlgouda.blogspot.com/

Na deze Sketchcrawl ga ik samen met Diana proberen ook een scetchcrawl te organiseren in onze resp.Schiedam en Rotterdam .Ben wel benieuwd en heb er erg veel zin in.
We zijn al aan het bedenken wat nu leuke ,interessante,inspirerende plekken zijn in Schiedam en Rotterdam ,en hebben al wat ideeen.

Op deze blog gaan wij af en toe wat info hierover schrijven...blijf het volgen als je interesse hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Volgers